Zondag 26/maandag 27 augustus

27 augustus 2018 - Dublin Airport, Ierland

Om 8.30 uur meldden we ons in Dublin bij El Monte. Het inleveren van de camper ging echt heel erg vlot, zelden zo snel gegaan. De shuttle naar het vliegveld stond al klaar en zo waren we vlak na 9 uur al op weg naar San Francisco International Airport. Dylan vloog met KLM en rechstreeks. Hij kon vrijwel meteen online inchecken en zijn bagage droppen. Bij Aer Lingus was inchecken pas mogelijk vanaf 13 uur, dus zaten we nog wel even. We hadden een stopconact veroverd en daar onze stekkerdozen ingeplugd om alle apparaten op te kunnen laden. Op de  campground was de stroom uitgevallen, dus dat was afgelopen nacht niet gelukt, vandaar. Toen ook wij waren inwgecheckt namen we afscheid van Dylan, hij moest naar een andere gate en zou ook eerder vertrekken dan wij. Beide vluchten verliepen prima. Toen wij aankwamen in Dublin (in Ierland dus), was het 11 uur maandagochtend en zat Dylan al in Mijdrecht. Wij moesten nog eventjes rondhangen op Iers grondgebied. Daar schrijf ik het laatste verhaal van deze blog, er van uitgaande dat ook de vlucht naar Amsterdam op tjd zal vertrekken. De vakantie zit erop, helaas. Het was weer een mooie reis, en het was leuk om dat met iedereen te delen. Dank voor alle reacties!