Vrijdag 13 mei - Terug naar huis

13 mei 2022 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vanaf het hotel met de Uber naar de luchthaven, LAX. Daar even moeten zoeken, maar al voor het openen van de balie aanwezig. Tassen ingeleverd, precies op gewicht. Vlot door de security en daarna tijd voor een kop koffie met iets zoets erbij.

Bij de gate ons laatste uurtje doorgebracht.

Het vliegtuig was helemaal vol, net als op de heenweg. Het was heel helder, dus konden we genieten van het uitzicht. We konden zien waar we hadden gereden, twee dagen eerder. Tot aan de Rockies bleef het onbewolkt. We vlogen over de Grand Canyon, herkenden Bryce en Canyonlands. Geweldig!

Zonder veel te hebben geslapen landden we om 9 uur in de ochtend op Schiphol, waar Dagmar ons opwachtte en thuis bracht.

1. Hella:
    15 mei 2022
    Welkom thuis. Het is wel voorbij gevlogen zeg. Bedankt voor jullie leuke reisverslag. We vonden het leuk jullie reis te volgen !
  2. Marianne Hirschfeld - van Zeland:
    15 mei 2022
    Het waren leuke verslagen! Jullie hebben wel heel veel interessante en leuke dingen gezien. Gelukkig ook weer veilig thuis . Wij zijn na Elsloo, Aywaille, nu in Soissons. Mooi weer en we genieten van alles, liefs en groetjes van ons