Woensdag 11 mei - Terug naar beneden

13 mei 2022 - Banning, California, Verenigde Staten

Het eind van ook dit avontuur komt nu toch echt in zicht!

Maar eerst nog even ontbijten, bij voorkeur buiten in de zon, dat is warmer dan in de camper. De picknicktafels (ja er stonden er 2!) op ons eigen plekje stonden allemaal in de schaduw. Maar aangezien de camping bijna leeg was, kozen we gewoon een andere.

Grappig: bij iedere plek stond ook een soort kastje. Niet voor eten (want niet bear proof!), maar kennelijk voor pannen en servies of zo. Wel grappig. Een mooie camping voor op ons lijstje van ooit. Na onze picknicktafel-ronde maakten we ons op voor vertrek.

Vandaag stond het traditionele bezoek aan de outlet op het programma, deze keer Desert Hills in Cabazon.

En dus kronkelden we over de prachtige weg weer naar beneden. Deze keer hadden we meer oog voor de uitzichten. Het was fantastisch, deze weg, alsof je in een vliegtuig zat dat ging landen! Captain Hans was onze gezagvoerder en stuurde ons keurig door alle bochten naar beneden.

Om 10.30 uur stonden we bij de Outlet. Die was pas 11 uur open, dus konden we eerst even rustig met het thuisfront bellen voor de laatste ontwikkelingen daar.

Over de outlet zelf valt niet veel te melden. We hebben er een paar uur door gebracht. Doel was nieuwe spijkerbroeken. Dat was maar deels gelukt, de juiste maten waren niet op voorraad. De keuze bij Nike was niet reuze, dus nieuwe witte sneakers werden het ook niet. Hadden we dat al vermeld? De witte Nike sneakers van Petra hebben we bij de camperswitch per ongeluk in Phoenix laten staan, net als de zaklamp op zonnecellen van Hans (die zat in een van de schoenen)🙈

Verder misten we in deze Outlet wat all-time favorites, zoals Columbia en Aeropostale.

Op de KOA camping maakten we een meneer bij met ons klaptafeltje en hadden we een heel gezellige kampvuuravond met Liesbeth en Wim, met wie we aan de praat raakten.

Tussendoor hadden we al de tassen ingepakt en de meeste kastjes leeggemaakt.

Ondanks het kampvuur was het fris, dus stapten we met ijskoude voeten in bed. Het duurde even voordat die warm waren. Maar uiteindelijk sliepen we dan toch in, deze laatste nacht in ons “bubbeltje”.