Donderdag 12 mei - Afscheid van de bubbel

13 mei 2022 - Inglewood, California, Verenigde Staten

En dan breekt vanzelf ook de laatste dag aan. Vandaag gingen we ons campertje weer inleveren.

Maar eerst bakten we nog een keer pancakes, die we heerlijk buiten in de zon opaten.

Daarna maakten we ons tijdelijke huisje schoon en leegden we voor de laatste keer de tanks met vuil water. We hadden best nog wel het eea aan eten en andere artikelen over. Naast natuurlijk de gebruikelijke restjes hadden we nog een dicht pak spaghetti , wc-papier, keukenrol, een grote, onaangebroken pot pindakaas en een helemaal niet gebruikte mayonaisefles. En koffiefilters, alufolie, best handig voor mensen die starten met hun reis. We hoopten op een inleverkastje bij Cruise America.

Om half elf reden we weg. Het verkeer viel enorm mee, de files stonden allemaal de andere op. Om 12 uur maakten we een tussenstop bij toch nog een outlet, de Outlets at Orange, om te zien of hier wel de gewenste modellen in de juiste maat en kleur aanwezig waren. En ja, gelukt voor in ieder geval eentje! Vervolgens sloegen we onze slag in een Columbia winkel. De rest van de winkels zijn we daarna hard voorbijgelopen om te voorkomen dat de tassen te zwaar werden ( en de portemonnee te licht🙈).

Na nog een half uur rijden waren we bij Cruise America.

Helaas geen inleverkastje, dus met pijn in het hart alles weggegooid. Behalve nog wat drinken, koekjes en een restje chips voor in het hotel.

Toen het gebruikelijke papierwerk achter de rug was, iets wat op zich niet veel tijd kostte, maar we moesten lang wachten tot ze tijd hadden, bestelden we een Uber naar ons hotel.

Tegen half vijf kwamen we aan. De weg bleek er opgebroken/afgesloten. We schrokken eerst wel even van de aanblik. Maar toe we via bordjes en briefjes de receptie vonden, viel het mee. Een klein en eenvoudig hotel. Gelukkig met een kamer beneden, dat scheelde gesjouw. De patio, met daaraan ook een Grieks restaurant, zag er keurig verzorgd uit met veel bloemen en planten. En ja… dat we dichtbij de luchthaven zaten was te merken, ongeveer onder de landingsbaan. Ze kwamen nog net niet dóór de kamer😂

Na een reorganisatie van de tassen, dat lukt in een hotelkamer beter dan in een klein campertje, gingen we op zoek naar een leuke eetgelegenheid om de vakantie af te sluiten. De keuze viel Truxton’s American Bistro. Leuke sfeer, vriendelijk team, divers publiek. Een echte diner, met bar en tafeltjes met bankjes.

En dan ook nog heerlijk eten!! We verkeken ons weer eens op het dessert, waardoor we rollend terug moesten naar ons hotel. De chips verdwijnt dus waarschijnlijk ook alsnog in de prullenbak, maar de laatste biertjes gingen er (na een poosje uitbuiken) nog wel in.

Ondanks de gebruikelijke hotelgeluiden en af en toe nog een laat vliegtuig, sliepen we prima!

1. Nico:
    13 mei 2022
    Nu wel je schoenen uit de camper gehaald?😉
  2. Marieke:
    13 mei 2022
    Goede reis terug alvast! Met mooie herinneringen
  3. Mildred:
    Fijne reis terug