Zaterdag 25 augustus - outlet en inpakken

25 augustus 2018 - Livermore, California, Verenigde Staten

Om 7.15 uur reden we vanaf de parkeerplaats terug naar de camping. Om 8 uur waren we terug op ons plekje. Sommigen sliepen nog even uit, anderen gingen douchen en alvast een en ander inpakken en opruimen. Na verloop van tijd gingen we toch maar even gezamenlijk ontbijten. Toen iedereen weer fris en fruitig was reden weer weer weg richting Dublin, naar de San Francisco Premium Outlets. Daar scorden we allemaal leuke en voordelige nieuwe kleren. De een wat meer dan de ander, maar iedereen was geslaagd.

In Livermore gingen we naar de Italiaan met een terras aan de straat. Dat was leuk, want het was zaterdagavond en er reden de meest fantastische wagens heen en weer door de hoofdstraat. We hadden een heerlijk afscheidsetentje. Na het toetje was het tijd om terug te gaan naar de camping, zodat ook de laatste (en nieuwste) spullen ingepakt konden worden. De container van de campingground lag aardig vol met onze zooi, die we in de loop van de reis hadden verzameld.Redelijk op tijd konden we gaan slapen, met de wekker weer op vroeg.

1. Sylvia Huijsmans:
    27 augustus 2018
    Ik heb genoten van jullie reisverslag.
    Jammer hé, dat het weer voorbij is.
    Welkom thuis dan maar weer.
    Misschien in oktober even een dagje Emmen?
    Ja wacht even, ik bedoel Hans en Petra. :))
    Ik laat binnenkort wat van me horen.

Alle goeds en liefs,
    Sylvia
  2. Sylvia Huijsmans:
    27 augustus 2018
    Ik heb genoten van jullie reisverslag.
    Jammer hé, dat het weer voorbij is.
    Welkom thuis dan maar weer.
    Misschien in oktober even een dagje Emmen?
    Ja wacht even, ik bedoel Hans en Petra. :))
    Ik laat binnenkort wat van me horen.

Alle goeds en liefs,
    Sylvia