Zondag 5 augustus - bezoek aan Capitol Reef National Park

5 augustus 2018 - Capitol Reef National Park, Utah, Verenigde Staten

Na het ontbijt met daarbij heerlijke muffins, gingen we op pad. Vandaag bezochten we Capitol Reef, waarbij we eerst naar Fruita gingen, een voormalig Mormoons dorp. Daar plukten we, net als een 6 jaar geleden, appels uit de boomgaarden. We lunchten aan een van de picknicktafels op het grasveld bij de parkeerplaats, lekker in de schaduw van de Cottonwood bomen.

Vervolgens reden we door naar het einde van de parkweg. Hans, Rens, Leon, Evren en Petra liepen daar nog een stuk de Capitol Gorge inliepen. Daar beklom Evren een heel grote kip en vonden we een poeltje (pothole) met daarin enorme kikkervissen.

Terug op de campground was er gelukkig wel plek in het in het zwembad. Even lekker afkoelen dus, en aansluitend lekker douchen.

Daarna ging er weer een vuurtje aan. Leon roosterde weer vakkundig de hamburgers en braadworsten, Evren zorgde voor heerlijke geroosterde broodjes erbij. Samen met de Griekse salade was het weer een feestmaal.

Natuurlijk genoten we ook nog even van de sterren en daarna was het bedtijd.

Foto’s

2 Reacties

  1. Frank:
    11 augustus 2018
    Is er een foto van de grote kip?
  2. Hans en Petra Goesten:
    12 augustus 2018
    Hoi Frank, ik heb een foto van Evren en de stenen kip geplaatst! Je moet wel wat verbeelding bij de kip hebben, maar volgens Evren was het echt een kip.