Camper inleveren en nog één dagje...

8 augustus 2014 - Vancouver, Canada

Vroeg op vandaag, laatste ontbijt, nog één keer vegen en dweilen en daarna naar Delta, Riverroad (half uur rijden), waar we tussen 8 en 10 de camper moesten inleveren.

Dat verliep voorspoedig en na een tijdje wachten werden we met een shuttlebusje naar ons hotel gebracht. Daar waren we eigenlijk te vroeg om in te checken, maar één kamer was al klaar. Daar konden we dus alle bagage kwijt. We fristen ons een beetje op, zorgden er en passant nog even voor om alvast online in te checken voor onze vlucht en vertrokken vervolgens naar het station van de Skytrain voor een rit naar downtown Vancouver.

Daar hebben we ons nog een halve dag prima vermaakt! Na een lunch in de   foodcourt van het Harbour Centre bezochten we de Vancouver Lookout Tower in hetzelfde complex, voor een prachtig uitzicht over de stad. Met daarbij een interessante rondleiding. We kregen een stempeltje voor een tweede keer.

Vervolgens gingen we met de Seabus (soort veerpont) heen en weer over de Burrard Inlet naar Noord-Vancouver, en we vermaakten ons daar prima bij de Londsdale Quale Market.

Eenmaal terug gingen we naar de Pacific Mall, waar we eerst wat dronken en daarna  weer splitsten om...(jawel!), te shoppen!

Voor het avondeten keerden we terug naar het terras van woensdagavond bij the Red Robin en daarna liepen we rustig nog een keer terug naar de Lookout Tower (Harbour Tower). Opnieuw genoten we van het uitzicht. Eerst met een prachtige zonsondergang en daarna floepten er steeds meer lichtjes aan. Een waardig afscheid van deze ontzettend leuke stad!!!

de Skytrain bracht ons weer bij het hotel, waar we nu allemaal konden inchecken en uitgebreid douchen, met schone handdoeken!