Uitslapen en opruimen

7 augustus 2014 - Burnaby, Canada

Vandaag sliepen we eerst lekker uit!

Daarna deelden we onze tijd in rondom het opruimen en schoonmaken van de camper, het zoveel mogelijk opmaken van alle restjes (overal kwam opeens nog snoep, chips en koek vandaan, "o ja... Dat hadden we ook nog") en het inpakken van de koffers (om beurten, want allemaal tegelijk is lastig in een camper).

Tussendoor was er toch nog tijd voor andere zaken. Zo wilden twee van de jongedames alvast op schoenenjacht, want stel je voor dat we die vrijdagmiddag niet meer konden vinden. Eén bleef lekker thuis. De allerjongste dame wilde juist graag zwemmen en had zelfs tijd over om met haar papa en mama een wandeling te maken en ... De eerste zalmen te zien die tegen de stroom in de beek op kwamen zwemmen.
's Avonds toch nog weer tijd voor wat potjes Keezen en tenslotte toch maar op tijd naar bed. De wekker op héél vroeg, want tussen 8 en 10 de volgende morgen moesten de campers ingeleverd worden.

1. Sylvia Huijsmans:
    8 augustus 2014
    Oh wat erg dat het er al weer opzit!!!!!
    Of niet? Misschien is het ook wel weer fijn om naar huis te gaan?
    Moeten jullie eerst naar Calgary rijden?
    Ik wens jullie een hele goede en voorspoedige reis.

Ik zie jullie in Egmond aan Zee, liefs,
    Sylvia
  2. Buurman Herman:
    8 augustus 2014
    Annemarie heeft gisteren gezogen,maar de jonge dame is daarna nog een nachtje wezen slapen. We zien jullie terug aanstaande Zondag. Geniet er nog even van. Nu giet het hier met pijpestelen en wacht ik nog maar even om Juffr. Jan naar binnen te halen. Hij zal wel verzopen zijn denk ik.
    Groeten Buurman