Donderdag 23 en vrijdag 24 augustus, naar huis

24 augustus 2012 - Uithoorn, Nederland

En dus was de wekker om half 5 wel even slikken! Na een snelle douche gingen we met alle spullen naar beneden, om uit te checken en een taxi naar het vliegveld, Mc Carran airport te nemen. Daar waren we keurig op tijd. We moesten de koffers wegen voor het inchecken. Ze bleken opeens allemaal te zwaar, terwijl we ze zo goed hadden gewogen de avond ervoor. We schoven wat heen en weer en haalden nog wat naar onze handbagage. Toen ze definitief werden ingecheckt en daar opnieuw weden gewogen waren ze allemaal opeens weer veel lichter dan daarvoor! Paniek voor niets dus. En Evren liep nu met 2 paar schoenen in haar handbagage rond...
Na de  controle gingen we ontbijten en toen nog een uurtje wachten op de eerste vlucht naar New York (Newark). Deze vertrok keurig op tijd en verliep voorspoedig.
We hadden op Newark een klein uurtje de tijd om over te stappen. Ook dat leverde geen problemen. Naar Amsterdam hadden we wind mee, dus waren we een uur eerder thuis! Op Schiphol werden we opgewacht door Lia, Rita, Peter, Mariëlle, Nico jr. en Frank. Het was goed om iedereen weer te zien.
Het betekende ook afscheid nemen van elkaar en ieder naar ons eigen huis terug. Natuurlijk gaan we heel snel weer afspreken om alle geweldige herinneringen te delen (en nieuwe plannen te maken!).
We sluiten de reislog dus voorlopig weer even af, er komen nog wel wat foto's en misschien ook filmpjes.

1. Marianne:
    24 augustus 2012