Naam:
Foto’s:
2890
Video’s:

Over ons

Ons reisgezelschap bestaat uit de volgende personen:

Hans + Petra,

Volg onze reis en avonturen via deze reislog.

Over onze reis

2018

Dit jaar gaan we een 5 weekse camperreis door de Verenigde Staten maken. In eerste instantie reizen we met 7 personen ( Petra, Hans, Dagmar, Jytte en Evren Goesten, Leon de Graaf en Rens Konincks) in Las Vegas komt Dylan Schenderling ons versterken en reizen we de laatste 2 weken met 8 personen.

De reis gaat van Denver naar San Francisco via de staten Colorado, Utah, Nevada en Californië.

Volg onze reis en avonturen via deze reislog.

2016

Dit jaar hebben we een Camperreis door Canada (Alberta en British Columbia) en de Verenigde Staten (Montana, Wyoming, Idaho, Oregon en Washington) gemaakt.
We reisden met de familie Goesten (zonder Evren) en Rens Konincks.

2014

Dit jaar maakten we een camperreis door Canada (Alberta en British Columbia). Ook nu reisden we weer samen met de familie van Stuijvenberg. We startten in Calgary (Alberta) en reisden via de Canadese Rocky Mountians naar Vancouver Island en eindigden in Vancouver (Britisch Columbia).

2012

Dit jaar maakten we weer een camperreis door Noord-Amerika (Arizona, Utah, Wyoming, Idaho en Nevada). We deden dit wederom samen met Boudewijn, Sandra en Evie van Stuijvenberg. Deze reis wilden we een aantal mooie Nationale Parken bezoeken tijdens onze rondreis. We startten in Phoenix (Arizona) en eindigden in Las Vegas (Nevada).

2010

Dit jaar hebben wij een camperreis door het westen van Noord-Amerika (Californië, Nevada, Arizona) gemaakt. We deden dit samen met Boudwijn, Sandra en Evie van Stuijvenberg die ook met een camper dezelfde route hebben gemaakt.

Bezochte landen

Wij hebben 25 landen (10%) bezocht:

Andorra, België, Canada, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Peru, Portugal, Spanje, Tsjechië, Tunesië, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.