Met zijn drieën!
8 augustus 2019 - Olympic National Park, Washington, Verenigde Staten
Donderdag 8 augustus
Het weer gaf vandaag hetzelfde beeld, een bewolkte aankomst dus voor Dagmar. Met waarschijnlijk, net als voorgaande dagen, weer brede opklaringen na het middaguur.
Nog steeds druk in de app met Dagmar, maar ook via internet om de vluchtinfo bij te houden, leek het er plotseling op dat de vlucht een uur eerder zou komen! Dus toch nog een beetje halsoverkop vertrokken! Zo snel dat we niet eens meer een foto hebben van dit plekje!
We hadden ons ingelezen en wisten waar de overheight parking was ( we zouden nooit in de garage pas qua hoogte). Eenmaal daar wachtte ons een inaangename verrassing: de parkeerplaats was vol, maar niet met overheight vehicles, maar allemaal gewone auto’s :-(
We besloten dat Hans bleef rondrijden daar tot er een plekje kwam en dat Petra dan maar naar binnen zou gaan.
Eenmaal binnen stond bij arrivals dat de vlucht weliswaar eerder zou komen, maar zeker geen uur eerder (maar 15 minuten). En gelukkig kon Hans om 11.35 uur parkeren, dus al nadat het toestel was geland, maar wel op tijd. Op het bord stond dat de bagage bij band 1 zou komen. Dus daar stonden we braaf te wachten, tot Dagmar belde: waar zijn jullie? Ze had haar tas al en was bij band 7 of zo!!! We zagen elkaar al snel, maar van schrik vergaten we een foto te maken van haar aankomst en ook het thuisfront hebben we geen berichtjes meer gestuurd...
Samen liepen we naar de camper (jeetje wat klein), waar we even wat aten en lekker bijkletsten. Dat bleven we doen, ook onderweg, via de I5 naar de hw 101, het echte begin (of eind?) van de 101! Die we dan straks bijna helemaal hebben gereden, op het stuk tussen Eureka en San Francisco na.
We reden door tot aan Lake Cushman, waar we een plekje konden uitzoeken op de statepark campground. Daar kletsen we verder, maakten plannen voor de volgende dag en aten we wat.
Jammergenoeg liet de zon zich vandaag niet meer zien... Dagmar begon aardig in te storten, dus na het eten haar bedje gemaakt. Om 20 uur sliep ze. Wij liepen nog een rondje en kropen toen ook maar in bed, met een boek. Dat hielden we niet eens heel lang vol, dus ook wij sliepen vroeg.

- Mieke De Jager: Wat heerlijk!! In de meivakantie?
- Marieke: indrukwekkend landschap,…
- Maielle: Typisch west coast weer...hier…
- Marieke: Veel plezier nog de laatste…
- Lia: Lekker biertje
Alle reacties »