Seattle Kent/Seatac

7 augustus 2019 - SeaTac, Washington, Verenigde Staten

Woensdag 7 augustus

Het was een miezerige ochtend, typisch westcoast weer. Rond 10 uur vertrokken we en reden we al snel de interstate 5 op, om in één keer door te rijden naar de KOA in Kent, op 10 minuten rijden van de luchthaven. Daar waren we om 12 uur, dat schoot lekker op dus. We konden meteen terecht op onze plek.

Na een broodje gingen we aan de slag om de camper te reorganiseren, zodat er voor Dagmar ook plek was om haar spulletjes op te bergen. Het lukte prima om een kastje vrij te maken, dus meer ruimte dan je zou denken in ons bobbeltje.

Daarna lekker uitgebreid douchen! Vervolgens deden we boodschappen, bestudeerden we route-opties voor de komende dagen, namen we de tijd voor ons avondeten en was er voortdurend via de wifi contact met het thuisfront. Ook ‘s nachts nog, dus dat maakte het ietwat onrustig, na 5 dagen offline was dat even wennen ;-)

1. Marieke:
    8 augustus 2019
    Veel plezier nog de laatste week samen met Dagmar. Erg leuk om jullie belevenissen te lezen. Gaat kriebelen hoor weer nu. Zo leuk om zoveel moois te zien! Groetjes!
  2. Maielle:
    8 augustus 2019
    Typisch west coast weer...hier hetzelfde;)
    Have fun samen met Dagmar! Kiss and hugs