Zondag 11 juli, 10.15 uur
12 juli 2010
Na een aantal uur in Brussel, begon het langzaamaan steeds drukker te worden op het vliegveld. Het laatste uurtje wachten vermaakten we ons prima met mensen kijken. Altijd een leuke bezigheid, waar je ook bent.
Om 05.15 uur konden we inchecken. Nadat we de koffers hadden ingeleverd, arriveerden we via de douane bij de securitycheck. Daar hebben we met de familie Goesten de mensen even flink bezig gehouden: Hans bleef maar piepen. Alles moest uit zijn broekzakken, zijn portefeuille werd leeggehaald, hij werd gefouilleerd en uiteindelijk werd hij toegelaten.
De meiden hadden allemaal nietsvermoedend hun etuis in hun rugzakken laten zitten, met daarin een schaar (of zelfs twee!). En nee, dat mag niet, want daar zou je weleens een piloot mee kunnen neersteken. We zijn dus drie scharen armer en een ervaring rijker. Stom natuurlijk, dat hadden we in de koffer moeten doen. En bovendien zou je je kunnen afvragen of één schaar misschien voldoende zou zijn geweest, maar ja.
Aan de airside van de luchthaven hebben we de winkels bekeken en nog even op de (hier iets comfortabeler) bankjes gelegen. Keurig om 09.10 uur vertrok onze vlucht naar Frankfurt, waar we dus inmiddels gearriveerd zijn.
- Esther: Wauw, helemaal te gek! Wij…
- Marieke: Wij genieten iedere keer…
- Lia: Leuk al die foto's van…
- Ed Hirschfeld: Wij inmiddels ook thuis en…
- Lia: Ik had Omi gebeld waar jullie…
Alle reacties »