Woensdag 25 juli

25 juli 2012 - Flagstaff, Arizona, Verenigde Staten

Woensdag 25 juli

Het lukt sommigen al iets beter om wat langer te slapen. De vroege vogels onder ons zijn gewoon wat eerder opgestaan.
Om 8.30 uur zaten we samen aan de ontbijttafel. Daarna reden we in 1 camper naar historic downtown Flagstaff, waar we een tijdje hebben rongelopen en wat winkels bekeken. Daarna deden we wat praktische inkopen bij de Wallmart en boodschappen voor lunch en avondeten bij de good old Saveway.
Na de lunch hebben we wat "getut" en ook geskyped met de oma's en opa die allemaal nog wakker waren.
Later die middag zijn Sandra, Boudewijn, Evie,  Jytte, Hans en Petra gaan wandelen. We dachten " wel even" naar de lookout te kunnen lopen (5 km en weer terug), maar de weg was flink klimmend en het was redelijk warm. We kozen voor de Fatman's loop, toch nog een wandeling van zo'n 2 uur.
's Avonds hebben we gebarbecued.

1. Sylvia Huijsmans:
    26 juli 2012
    Vandaag (26-07) alles binnen gekregen en gelezen wat jullie mij gestuurd hebben. Bevalt de camper goed?
    Bij mij is het 19.15 uur. Jullie dag begint goed en wel weer. Wat gaan jullie nu weer zien en beleven. Heb een heerlijke tijd.
    Liefs, Sylvia.
  2. Ed:
    27 juli 2012
    Heerlijk die dagverhalen van jullie te lezen. Krijg meteen weer zin en heimwee. Vorig jaar Flagstaff was onze enige regendag in de US. Overigens is het hier in Zuid Frankrijk met 35 graden ook bijzonder goed toeven. Geniet volop daar!
    Grt. Ed
    p.s. Boudewijn op de hoogte van Henri?