Woensdag 1 augustus, Grand Teton National Park

1 augustus 2012 - Grand Teton National Park, Wyoming, Verenigde Staten

Na twee dagen redelijk vroeg opstaan, was er vandaag tijd om uit te slapen, of er in ieder geval wat langer in te blijven. De meiden sliepen om 9.00 uur dan ook echt nog. De reden dat anderen wat langer bleven liggen had te maken met het weer: er trok een flinke onweersbui over. Dat is in de maanden juli en augustus vrij normaal in dit gebied.

Maar gelukkig was het rond 10 uur droog en kwam iedereen langzaamaan naar buiten. Na een verlaat ontbijt besloten we te gaan wandelen. We kozen de trail naar Hedon Pond (met een prachtige beverdam) en Swan Lake. Onderweg werd het steeds mooier weer. We aten onze lunch bij Swan Lake. Helaas geen wild, wel mooie libellen. Eenmaal terug bij de camper deden we gauw onze zwemkleding aan en liepen we naar het kiezelstrandje bij het meer ( Jackson Lake), waar we hebben gezwommen (brrr, best fris) en heerlijk in de zon hebben gelegen.
's Avonds maar weer eens gebarbecued (we hebben het zo goed hier!) en na de afwas en de koffie nog een spelletje (of naar het gebouw waar de wifi was- Evren en Jytte).
Het was heel helder, we zagen heel veel sterren. Het was dan ook weer behoorlijk fris, toen we om 23.00 uur gingen slapen. De nachttemperatuur ligt hier bijna altijd onder de 10 graden, we zijn dus blij dat we een lekker warm bedje hebben.

1. Tante Riet:
    6 augustus 2012
    Ik heb net je logger ontdekt. Een beetje laat. Hier alles goed. geniet met volle teugen!!!!