Woensdag 8 augustus, van Yellowstone naar Montepelier (Idaho)

8 augustus 2012 - Montpelier, Idaho, Verenigde Staten

Vanaf West -Yellowstone volgden ee de US Highway 20. Die voerde ons Idaho in, door een bosrijk gebied tot Ashton. Daar daar reden we uit bergen naar een vlakker landbouwgebied, maar veel groener dan aan oostkant van de Noordelijke Rocky Mountains, waar we vorige week reden. We zagen vandaag veel graanvelden en aardappels, maar ook mais, gras (hooi) en luzerne (ook veevoer). Bij Idaho Falls voegde de weg zich bij de Interstate 15, die we verlieten na Pocatello, bij McCammon, om over de US Highway 30, via Soda Springs naar Montpelier te rijden. Ten zuiden van Pocatello reden we de bergen weer in, de Caribou Mountains en het Caribou National Forest. In de valleien nog steeds veel landbouw. We deden onze boodschappen in Soda Springs.
Daarna was het nog maar een heel klein stukje naar Montpelier. Op de camping was het helemaal niet druk, dus stonden er 4 mensen klaar om ons te ontvangen, werden we naar onze plaatsen begeleid en hielpen ze zelfs met aansluiten!

Zodra we stonden moest er natuurlijk gezwommen worden, het was namelijk best wel warm hier (35 graden)!

Heerlijk rustige campground, deze KOA , Montepelier Creek. En goede wifi, eindelijk. :-). Bij het zwembad, met mijn telefoon kon ik de reislogger updaten. De teksten waren al klaar, het was een kwestie van uploaden, bij deze dus!

Vanavond gaan we heerlijk barbecuen en morgen gaan we door naar Kaysville, bij Salt Lake Cuty. Een heel ander soort camping (met een mega waterparadijsachtig zwembad), maar de meiden vinden dat natuurlijk heel erg leuk!

1. Lia:
    9 augustus 2012
    Ik zit samen met Arie naar jullie foto's te kijkenen ik heb de verhalen gelezen. Arie blijft bij mij logeren. Ik merk aan de verhalen dat jullie het naar je zin hebben.Wat een mooie natuur daar. groetjes van mij en van Arie
  2. Buurman Herman:
    10 augustus 2012
    Wat een mooie reis
    Juffrouw Jan heeft wel heimwee, mijn reis naar Oostenrijk was weer een groot succes.
    Annemarie heeft de ramen bij jullie gelapt Sandra. Een foto van Evie heb ik laten zien aan Annemarie
    Groetjes Herman
  3. Sylvia Huijsmans:
    13 augustus 2012
    Wat een prachtige foto's van Yellowstone.
    Het moet heerlijk zijn om daar te vertoeven.
    Ik ben nog steeds niet jaloers.
    Een groet en veel liefs,
    Sylvia